Kim jestem
Autor: adminData publikacji: 05.06.2018
Szeroko pojęty HR i rozwój osobisty pracowników to dwa obszary, w których duża ilość pracodawców popełnia mnóstwo błędów. Podchodzenie w instrumentalny sposób do pracowników czy wykorzystywanie swojej pozycji w firmie to zaledwie niektóre grzechy, które często się obserwuje w firmowych relacjach.
Gdy relacje w firmie wśród załogi i pracowników do najlepszych nie należą, to bardzo chętnie zajmę się poszukaniem jakiegoś wyjścia. W pracy, którą wykonuję przede wszystkim się koncentruję na szerszym spojrzeniu na zagadnienie, próbując się zająć pełnym obszarem w nieco większym przedziale czasu. Mogę dzięki temu szeroko spojrzeć na firmę, która wymaga pomocy, dokładnie zapoznać się z jej planami na przyszłość, i do tego dopasować działania optymalizacyjne.
Z pewnością w mojej pracy jest przydatne wiedza, którą przez lata zdobywałam. Udało mi się skończyć studia o kierunku psychologia na Uniwersytecie Warszawskim, ze specjalnością związanej z psychologią pracy. Gdy zdobyłam wymarzony dyplom systematycznie poszerzałam swoje wiadomości, zapisując się na dodatkowe kursy z obszaru optymalizacji procesów pracowniczych, personalnego doradztwa czy mediacji i negocjacji.
Dzięki umiejętnościom, które przez lata zdobywałam mogę się w pełni realizować w czasie wykonywania swoich obowiązków zawodowych. Dotychczas miałam okazję współpracować z wieloma prywatnymi firmami, oraz z jednostkami administracyjnymi i organizacjami pozarządowymi. Pracuję z podmiotami, którym realizuję projekty w każdym obszarze powiązanym z szeroko pojętym HR, czyli w procesach rekrutacji i motywowaniu pracowników i ich rozwoju.
Całościowo mogę się zająć kompleksowym wdrażaniem polityki zarządzania pracowniczymi zasobami, a poza tym treningami i rozwojem zawodowym. Dzielę się z innym swoimi umiejętnościami, na przykład za pomocą napisanego jakiś czas temu poradnika dla specjalistów zajmujących się Human Resources a także licznych artykułów w prasie branżowej.
Rozpoczęcie współpracy ze mną to po pierwsze wysoki poziom poufności, zaufanie moich klientów są dla mnie bardzo ważne. Mogę się między innymi zająć audytami kompetencyjnymi i personalnymi, udzielam wsparcia w wyznaczaniu standardów pracy oraz ulepszam zagadnienia związane z kadrami. Chętnie także realizuję gry zespołowe dla pracowników, które dostarczą cennej wiedzy a oprócz tego motywację do lepszej pracy.
Tagi: